Rendement, instroom, automatisering, kwaliteit en personeel zijn maar een paar van de dingen die ons continue bezig houden. In 2014 zijn wij gestart als full-service administratie kantoor en op bovenstaande uitdagingen moesten wij ook een antwoord vinden. Ondertussen hebben wij dat gevonden. Daarom kunnen en willen wij graag jou als collega ondersteunen.
In 2014 heb ik Local2Global opgericht, na langere tijd als CFO in het bedrijfsleven gewerkt te hebben. Vanuit die CFO rol ben ik in aanraking gekomen met outsourcing in alle facetten. Van de bestaande outsourcing op het gebied van administratieve dienstverlening (ook administratiekantoren) vond ik de bestaande kostenstructuur en daarmee gepaard gaande kwaliteit niet altijd in verhouding tot elkaar. Dat kan ik beter dacht ik en zo is Local2Global ontstaan.
Rendement, digitalisering, automatisering, personeel, instroom, behoud etc.
Kortom de veranderende omgeving waarin we door flexibilisering, digitalisering en internationalisering terecht gekomen zijn.
Dit vraagt van de eigenaren van betreffende kantoren een meer procesmatige organisatie benadering dan een inhoudelijke benadering.
Wat doen wij?
Afhankelijk van je uitdagingen van het moment doen wij een scan van je kantoor. We bekijken je processen, mensen en automatisering. Daarmee krijgen wij de KPI’s naar boven en kunnen we een analyse doen. Op basis daarvan zien we waar je kantoor staat als bedrijf (1.0, 2.0 of zelfs 3.0)*. Vervolgens laten wij richtingen zien die je kunt nemen om je uitdaging aan te gaan.
*betreft een bedrijfsmodel ontwikkeld door Local2Global
Ons dedicated team
Neem contact op
Zaandijkerweg 4
1521 AX Wormerveer
Nederlands
Ankersmidplein 2, 8th Floor
1506 CK Zaandam
Dutch
Copyright © 2019 Local2Global